Banános-müzlis turmix

2010. július 1., csütörtök

Már három hete tart az igazi nyár Londonban! :)) Szinte hihetetlen! Nem esik az eső!


Ebben a melegben nincs is kedve az embernek főzni meg bonyolult kajákat enni, viszont már a szendvicset is eléggé unom, amit ebédre szoktam enni. Ezért kitaláltam, hogy turmixot kéne helyette enni vagy gyümölcssalátát vagy gyümileveset meg ilyesmiket.


Ezt a turmixot még régebben készítettem és a nők lapja café-n láttam. Ki is próbáltam, és isteni finom! Reggeilre kiváló!


Hozzávalók (1 nagy pohárnyi adaghoz, körülbelül 3.5-4dl)


- 1 db érett, hámozott banán
- 1.5 dl tej
- 1 dl natúr joghurt (mondjuk én rebarbarásat tettem bele,mert nem volt itthon natúr joghurt) :)
- 1 evőkanál méz
- 1 evőkanál natúr müzli




Elkészítés


A banánt szeleteljük fel, majd a hozzávalókat turmixoljuk össze. Tetejére díszítésnek szórjunk egy kis extra adag müzlit.


Elkészítési idő: 10 perc

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Utazó szakácskönyv Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino