Íjászos Toffifee torta

2015. november 3., kedd

Na igen…, pontosan 2 év, 7 hónap, 2 hét és 3 napja nem jelentkeztem…  Sokminden történt anno, amikor/amiért (is) abbahagytam a postolást…. Bla-bla, de most megint kedvet kaptam hozzá. Egy munkatársam nagyon szép tortákat süt, és miatta kezdtem újra késztetést érezni arra, hogy nekiálljak újra tortákkal/sütikkel stb. próbálkozni. :)

Egy íjász tortával térek vissza a harcszíntérre :), ami elég egyszerűcske, de nekem azért tetszik. Toffifee tortát sütöttem, a recept teljes mértékben innen származik:


Annyi a különbség, hogy nekem valamiért nem úgy sikerült a piskóta, ahogy a Nosalty-s receptben. Nagyon vékony lett, nem jött fel... A második képen láthatjátok, ez a középső piskóta. Tehát, kénytelen voltam sütni egy hagyományos piskótát, az szépen feljött, és el is tudtam vágni félbe. Ez lett a torta alja és teteje. A díszítés az én ötletem és művem. Elég amatőr…, de akkor is az én “gyerekem”. :)


Ja, és a story... Apukám 60 éves lett, akinek hobbija az íjászat. Őt leptem meg vele, aki természetesen nagyon örült neki! :)
Oldala és teteje csokidarával meg megszórva. A füvet vajkrémmel készítettem, amit nyilván zöldre festettem. Díszítésnek még egy-két mogyorót helyeztem el a tetején, illetve egy fogpiszkálóból és papírból készült céltáblát. :) A műanyag íjász figura Apukámé. Lecsentem a polcról, ahol tarjta, és rátettem a tortára. :)



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Utazó szakácskönyv Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino