Sütik húsvétra

2012. április 12., csütörtök

Az ide húsvétra sajnos nem volt annyi időm készülni, mint tavaly (mivel hozzánk jöttek a vendégek, így sütöttünk, főztünk, takarítottunk stb.), így nem is lettek valami kreatív sütik, mint tavaly. Azért próbáltam valami szépet kreálni.

Gyümölcskosár

Ez egy nagyon egyszerű recept!

1. Veszünk 2 csomag leveles tésztát. Négyzetekre szeljük őket. A muffin formákat kivajazzuk, belenyomkodjuk óvatosan a tésztát, és megsütjük.

2. Majd vanília pudingot készítünk, és amikor már kihűlt a tészta, belekanalazunk annyi pudingot, amennyi beléjük fér.

3. Tetejét megrakjuk erdeigyümölccsel és leöntjük kevés tortazselével (csak azért, hogy ne essenek le a gyümölcsök).

4. Végül kis szalagokat kötöttem rájuk. :-)

Hát, ezt én találtam ki, mert nem volt kedvem tésztát gyúrni, sütni. :-) Kezdők sütije ez! :-) Nagyon egyszerű, de ennek ellenére finom, ráadásul könnyű (úgy értem, nem valami nehéz, krémes süti) tavaszi desszert. Szerintem nagyon muatósak is!

Ezen kívül még banános-csokis muffint sütöttem, mert azt rendeltek tőlem. :-) Ezeknek a díszítésével nem sokat bíbelődtem sajnos, mert nem volt rá idő, úgyhogy csak ilyen egyszerűek lettek. Recepthez a link a 2011. decemberi bejegyzésben. :-)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Utazó szakácskönyv Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino