Karácsonyi muffinok

2011. december 23., péntek

Ahogy a tegnapi bejegyzésben is mondtam, ma megsütöttem a muffinokat (anyukám kérésére) karácsonyra. Almás-fahéjasat és csokis-banánosat sütöttem.

A receptek nem sajátok, itt találtam őket:
http://gigiakonyhaban.freeblog.hu/archives/2007/04/03/Almas-fahejas_muffin/
http://sutiszorny.blogspot.com/2008/10/bannos-csokis-muffin.html

A linkekre kattintva megtaláljátok a recepteket.

A tegnapi díszeket felhasználva pedig kidíszítettem a muffinokat.

Kicsit jobban ki kellet nyújtani a fehér fondant lapokat, mert kicsit voltak, meg vastagok is. A szélüket letűrködtem a süti meg a muffinforma közé, így állt meg. Mézzel kentem meg az aljukat, hogy a muffinok tetején maradjanak. Kicsit macerás, és időigényes, de szerintem megéri. Nekem nagyon tetszenek! :-) Remélem nektek is!

Jó karácsonyi készülődést! :-) Én már teljesen karácsonyi hangulatba kerültem ezektől a karácsonyos muffinoktól. :-)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Utazó szakácskönyv Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino